Hjem Mænd Åben debat for mænd

Væksthormoner for penis

Redigeret 19 juli, 2013, 04:11 i Åben debat for mænd
Jeg har hørt at grunden til mange mænd har små eller mindre peniser er fordi at man i puberteten først begynder at udvikle penis størrelse i slutningen af puberteten og at der dermed ikke altid kommer nok testosteron til udviklingen af penis. Derfor kan man åbenbart hvis man stadig er ung og i puberteten, med indtagelse af vækshormoner (testosteron) optimere din størrelse af penis. Er dette sandt?

Jeg har også hørt en masse om en den gådefulde hjemmeside thepenisbible.com. Det er åbenbart en naturlig vej til penisvækst, men koster okring 600 kr. for at få fat i denne "bibel". Nogen der har erfaring eller kender til denne hjemmeside og kunne fortælle om det virker?

Kommentarer

  • Jeg kan kun besvare omkring download af "The Penis Bible" det kan gøres meget billigere, prøv søg:
    Torrent PenisBible på Google og du får mange svar.
  • Ved ikke hvor du har hørt det, men det passer i hvert fald ikke. Mænd producerer testosteron (det mandlige kønshormon) fra puberteten og så gennem resten af deres liv. Det eneste du vil opnå ved at indtage testosteron - hvilket nogle bodybuildere er så dumme at gøre - er risko for øget hårtab, risko for at dine testikler bliver mindre da kroppen automatisk vil nedsætte sin egen produktion ( testosteron produceres i testiklerne), øget blodtryk med risiko for hjerneblødning mm. Du vil godt nok sandsynligvis også få øget skægvækst og større muskler, men hvis du bliver lam i halvdelen af kroppen pga en hjerneblødning hvad hjælper det så?

    Kort sagt hold dig væk fra det.

    Yderligere vil jeg sige at hvis det kan bestilles over nettet så er det enten ulovligt eller også er det bare kalkpiller du får. Det er meget svært og dyrt at producere og medicinalfirmaerne har patent på det.
  • Hey
    Jeg er en dreng på 17 som indtager testosteron, begrund af min træng jeg tager noget som hedder m-stak det er ikke lovligt i Danmark.
    Men man får ikke støre tissemand, men du tager hurtigt på med muskler og for en konge fornemmelse i kroppen!
  • Hey
    Jeg er en dreng på 17 som indtager testosteron, begrund af min træning jeg tager noget som hedder m-stak det er ikke lovligt i Danmark.
    Men man får ikke støre tissemand, men du tager hurtigt på med muskler og for en konge fornemmelse i kroppen!
  • Bare der så ikke senere viser sig ubehagelige bivirkninger. Men det har du måske overvejet. Kønt kan man heller jo ikke sige det ser ud med muskler i overstørrelse. Men hver sin smag.

    http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1439198.ece
Log in eller Registrér for at kommentere.