Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hey - hvor blev vores debat af???

Helene2Helene2
Redigeret 29 juni, 2008, 10:48 i Incest og seksuelt misbrug
Hvor er I henne alle sammen? Jeg savner Jer :-)

Der må da sidde en masse mennesker rundt omkring og føle sig meget alene, når dette forum pludseligt ikke bliver brugt mere efter at være blevet brugt så flittigt og have været et 'mødested' for mange af os?

Er det p.g.a. log-in eller hvad er grunden til, at I pludseligt er 'blevet væk'?

Mange hilsner Helene

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Helene,
    Jeg tror helt sikkert det er pga log in tingen...mange af de gamle indlæg blev skrevet som gæst. Når jeg har brug for at skrive herinde, synes jeg tit det er helt uoverskueligt at skulle logge ind og selvom det jo ikke er særlig rationelt, for jeg går jo ikke rundt ude i verden og hedder Anna86, så er jeg nok også bange for at afsløre mig selv, ved at skrive som logget ind...i hvert fald om nogen ting.
    Tror også det bliver svært for nye, ikke medlemmer, at de først skal oprette en profil og halløj, før de kan komme til at skrive. Da jeg først fandt debatten var jeg i hvert fald glad for at jeg kunne være helt anonym det første stykke tid.
    Men der er vel ikke så meget at gøre ved det med "log in tvangen", når nu systemet én gang er sådan.

    Anna86

    ps - jeg savner også at der er gang i debatten og jeg savner jer der plejer at skrive herinde
Log in eller Registrér for at kommentere.