Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Grymer - ny operationsmetode

Redigeret 16 november, 2008, 14:41 i Brystformindskende operationer
Hej...
Er der nogle her der er blevet opereret med Grymer i Århus med den så kaldte Round Block metode, eller blevet opereret med den metode andre steder...
Jeg skal til en foreundersøgelse i ferien, og det er nok nu kommet til min opmærksomhed at denne metode eksistere.. Men har dog det indtryk at metode ikke er særligt brugt herhjemme endnu?

Kommentarer

  • ja jeg har kigget meget på kosmetiskguide.dk, og det er delvis derfor jeg har valgt Grymer. Ja har efterhåndet også fået indtryk af at det er mest brugt ved brystløft...
    Jeg tror jeg holder mig til de traditionelle, fordi jeg har heller ikke så meget tiltro til det herhjemme, da det virker nyt...
    Men et andet spørgsmål nu hvor du tilbyder ;)... Har du været åben omkring din reduktion i dine omgivelse.. Jeg ligger nemlig efterhånden vågnen om natten nu, fordi jeg ikke kan afgøre hvordan jeg skal takle den del af det..
    Ærlig talt har jeg ikke lyst til at fortælle omgivelserne omkring det, fordi det ikke ligger til mig at gøre det.. Men er bange for at blive kontronteret med det, i tilfælde af at nogen kan se forskellen....
    På den anden bliver jeg måske nødt til at vente på at tage den beslutning, alt efter hvor synligt det bliver???
  • ja jeg har endelig fortalt min familie det, og var meget lettet over den støtte jeg modtog.. De kunne vel heller ikke rigtig andet, taget i betragtning at jeg græd som en stukket gris, da jeg skulle sige det...
    Jeg er en 70G og 173 cm. Jeg havde forstillet mig at jeg ville have lavet det der sværere til en lille d skål.
    Jeg er lidt bekymret over at ikke kunne dyrke motion i så lang tid. Jeg dyrker motion omkring 5 gange i ugen, og har meget nemt tendens til at tage hurtigt på. Trods meget motion og sunde kostvaner, så er vægten ikke så kontrollerbar som man kunne ønske. Sådan er det, men når man så ikke kan lave noget i en måned, så bliver jeg selvfølgelig bekymret... Den eneste løsning jeg kan se er at jeg må gå nogle meget meget lange ture hver dag. Jeg har en motionscykel. Jeg har tit tænkt på om der er noget problem i at man bruger den efter 14 dage/ 3 uger.?? Altså hvis man ikke holder på styret, men bare lader armene hænge ned langs siden, så det ikke påvirket arenes heling..
  • Jeg regner med at blive opereret først i august. Så har jeg ro til at passe på mig selv i den tid.
    Jeg har sagt til mig selv at jeg må træne en del her inden, så jeg kan få flest mulige muskler inden jeg skal opereres, med henblik på at kunne holde vægten, da muskler forbrænder fedt.
    Jeg skal til et arrangement 11 dage efter operationen, som jeg håber jeg kan være med til, dog er jeg klar over man ikke skal drikke...
  • Hej,

    Jeg er opereret efter den gængse og mest brugte metode, anker-ar!

    Der findes op til flere forskellige operations metoder men det kommer meget an på kvinde, barmen mv. De fleste opereres med anker-ar hvis der skal fjernes en del, hvilket der skal hos langt de fleste.

    Jeg er opereret ikke mindre end 3 gange, hver gang efter anker-ar metoden og jeg vil vode og påstå, at mine ar næsten ikke kan ses mere. Jeg er opereret i 2004, 2005 og 2006!
  • Hvad er årsagen til at du er blevet opereret flere gange inde for en kort årrække?
  • jeg render rundt med en h eller i skål, men den hænger nede ved navlen... jeg har overvejet at få dem gjort mindre eller i hvertfald "hejst op på plads" som vi siger herhjemme, men så kommer økonomien ind i billedet... skal lige have bfundet penge til at få fjernet underlivet først (lang og dum historie) og så mine bryster... men hvad skal jeg være særlig opmærksom på? nu tænker jeg på følgerne heraf...
  • Hejsa..

    Jeg er blevet opereret efter ankermetoden. Jeg blev opereret om mandagen og var til fest allerede lørdag uden problemer. Så mon ikke du også skulle kunne komme det. Og så vil jeg bare lige fortælle at operationen er det bedste jeg nogensinde har gjort, så du kan godt glæde dig til et helt nyt liv...
  • Til BigBust:

    Nu er du jo nok blevet opereret, men jeg oplevede at jeg slet ikke tog på den første måned fordi det simpelthen var så besværligt for mig at spise at man nærmest gav lidt op. Og desuden bevægede jeg mig så lidt at jeg slet ikke blev sulten ligeså ofte som normalt.
    Og efter den første måned begyndte jeg at gå lange ture, gerne et par gange dagligt fordi det jo var lidt begrænset hvad jeg kunne give mig til.

    Derudover, så har jeg lige tjekket den der nye metode som er blevet nævnt her og det ser virkelig smart ud. Jeg blev selv opereret i august 2006 og mine ar er virkelig blevet pæne men man kan stadig godt se den lyserøde linie under mine arme og dem ville jeg måske gerne have undgået hvis det var, men de bliver stadig mindre utydelige med tiden.
    Jeg gik også rigtig op i at passe godt på mig selv efter operationen og jeg udsatte ikke engang mig selv for passiv rygning.

    Mht det der med om man skal sige det til venner og familie, der har jeg valgt at være fuldstændig åben omkring det. det var meget svært i starten fordi det altid havde været et MEGET ømtåleligt emne for mig, men det var lidt lettere efter operationen fordi jeg simpelthen var så glad og stolt af min krop.
    Det virkede for mig at være åben og jeg har ikke på noget tidspunkt mødt andet end positiv respons
Log in eller Registrér for at kommentere.