Hjem Sind og psyke Sorg og krise

Mit liv er svært!

Hej

Jeg er lige blevet skilt og står nu alene med mine 2 dejlige børn, Ida på 5 og Albert på 3 år. Men nu mistede jeg desværre min elskede stedmor, som jeg stod meget nær, i sidste måned og derefter er det bare gået ned af bakken. Jeg kan mærke at helbredet er på vej ned, jeg har ingen energi og min børn er begyndt at mærke det. Jeg skal passe på mig selv og mine børn, så nu søger jeg hjælp!

Jeg bor i Holbæk og vil gerne høre om der er nogen herinde som kan anbefale en god psykolog. Jeg har aldrig været til psykolog så det er et helt nyt område for mig.

Kommentarer

  • Du kan også vælge en psykoterapeut.

    Prøv at søge på nettet, og læs grundigt om erfaring, så du kan finde en, der kan hjælpe dig videre på en god måde.

    Det er voldsomme ting, du for tiden gennemgår, men det er (heldigvis- eller desværre) ganske almindeligt, at man mister, mens man i forvejen er i krise - så det burde ikke være helt svært at finde en, der kan forstå dig og give dig nogle gode værktøjer.

    Held og lykke

  • Hej Reyeb.

    Prøv evt. at tage kontakt til Lotte Kjærhus, hun er Psykolog i Holbæk.

    Hun er super dygtigt til netop det du står og bakser med og har de rigtige værktøjer til dig.

    Ønsker dig alt held og lykke fremover!

  • I denne situation kan du få hjælp til psykolog, så koster det ikke så meget.
    Jeg har brugt denne ordning meget, og været glad for det.
    Tal med din læge om det.
    Se efter i dine forsikringer om de dækker.

Log in eller Registrér for at kommentere.