Hjem Sind og psyke Sorg og krise

EKSTRA BARN

Redigeret 15 marts, 2018, 08:22 i Sorg og krise
Kære medlæsere,
jeg er gift på 17 år med en mand hvor vi hver især har et barn fra tidligere. Så langt så godt. Nu er min mand pludselig blevet helt fikseret på at han vil have et barn mere ( han er 50 ) og han vil have det i sit hjemland. Han ønsker at få det barn ved insemination og har ikke umiddelbart planer om at barnet skal være her, men hos sin mor. Det er endnu hypotetisk, der er ikke engang fundet en mor.
Er det egoistisk af mig når jeg ikke føler jeg kan være med til det, at jeg føler mig tilsidesat?
Det er ikke så meget barnet jeg er imod som alle de forpligtelser og konflikter det kan medføre i fremtiden. HJÆLP MIG !

Kommentarer

  • Hej med dig.

    Ja, undskyld min ligefremme måde, men hvad i hede hule hel.... skal han have et barn med en fremmed kvinde i et andet land for?

    Hvad er formålet med det?? Det forstår jeg simpelthen ikke...

    I har et barn hver fra tidligere, men har været gift i 17 år - hvorfor har I ikke fået et barn sammen?

    Hvorfor få et barn, hvis han alligevel kun skal være “sæddonor”?

    Jeg synes bestemt ikke du er urimelig. For mig ville det føles som utroskab!

    Nu, hvor jeg tænker over det, så kan det også være en eller anden form for midtvejskrise. Din mand er 50 år. Han ved vel godt, at det er ved at være sidste udkald?

    Nogle mænd ville købe en motorcykel, en båd eller skifte konen ud med en yngre kvinde - din mands midtvejskrise har jeg bare lidt svært ved at gennemskue.

    Måske er det bare mig...

    Men urimelig synes jeg i hvert fald ikke du er!

    Johanne

  • Jeg synes det er virkelig mærkeligt, at din mand vil det. Det ville jeg aldrig gå med til.

Log in eller Registrér for at kommentere.