Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Medicin

Nå, telefontiden hos lægen fungerede ikke, systemet var nede, ok. Jeg forklarede problemet til sekretæren, som så forelagde det for en læge. Det synes jeg ikke er ok, fordi ord har det med, at blive hørt forskelligt, og meningen forandres.
Hun sagde, en læge ville ringe mig op.
Men det var sekretæren der ringede tilbage.
jeg ved ikke hvad jeg skal sige, det er som om tonen har forandret sig hos lægen.
Jeg mødte en anden ældre dame, som har de samme læger. Hun klagede over, at hun ikke blev hørt.
Hun havde endda et ret synligt problem, hvor de kaldte det nervesmerter. Ja, men skruerne skal jo ikke sidde synligt lige under huden.
Mit problem her til morgen var også nervesmerter og medicin.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Rosa50Rosa50
    Redigeret 23 april, 2018, 22:38

    Jeg fik ikke noget medicin. Det drejede sig kun om panodil 665mg. Jeg skal indlægges i morgen på Rigshospitalet til en stor rygoperation. Man skal selv have sin egen medicin med. De her Panodil, ved jeg at de ikke kan/vil få på Riget. Det er kun 4 mdr siden jeg blev udskrevet fra Riget. Jeg havde ligget der i 6 uger og opereret 2 gange. Jeg havde fået bakterier og er først nu færdig med antibiotika. Så nu skal jeg på den igen. Hele ryggen skal stivgøres nu. Man lukker det op, som blev opereret i okt måned og igen i nov md- Man skifter stavene ud og forlænger det der er stivgjort.
    I går havde jeg så mange smerter. Jeg tog en tablet af dem jeg fik sidst. Havde ikke set mig for, så tog en hel Gabapentin på 600 mg. Det skal jeg ikke have, og det var meget ubehageligt. Jeg havde sovet godt og havde ingen smerter. Til gengæld havde jeg fået balanceproblemer og var ved at falde flere gange. Jeg ville falde bagover, hvis jeg faldt.
    Jeg havde ikke styr på noget som helst. Men lægen havde sagt til sekretæren, at det var ikke farligt.
    Nu ved jeg så, at Gabapentin skal de altså ikke give mig igen.
    Læser jeg indlægssedlen, kan jeg se, at jeg har rigtig mange af de bivirkninger der er nævnt.

Log in eller Registrér for at kommentere.