Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fjernede kondylomer på 8 dage

Jeg synes jeg vil dele min historie med jer. Forhåbentligt kan den måske hjælpe andre.
Jeg fandt ud af at jeg havde fået kondylomer og gik i det der nærmest hedder total panik. Da jeg nogenlunde var kommet til fornuft gik jeg på nettet og købte Warticom (såvidt jeg husker det hedder). Jeg var ikke helt moden til at konfrontere min læge. Dette prøvede jeg så to dage og der var ingen synlig ændring. Efter endnu en omgang panik spurgte jeg en online læge og sendte et par billeder. Han kunne nemt konstatere det samme som jeg. Den var god nok. Det var kondylomer. Han skrev noget Condyline ud til mig som jeg så brugte i 3 dage. Det var godtnok krads for huden. Efter timers søgning på nettet endte jeg med en historie omkring Thuja D6 (19%) og en mindre vejledning om hvordan det skulle tages. Dette gik jeg straks igang med men overdoserede godt og grundigt. Duppede det på kondylomerne 5-6 gange om dagen. Samtidig tog jeg det som dråber i et glas vand 4-5 gange om dagen. 30 dråber af gangen. Udover det tog jeg 1000mg c vitamin to gange om dagen og 2 Epa gla+ kapsler 2 gange om dagen sammen med 2 omnimin også 2 gange om dagen. Efter 2 dage kunne jeg fjerne de første kondylomer med en vatpind og nu på 8. dag har jeg netop fjernet den sidste. Det hele sammen med sund kost og ingen alkohol.

Hvor de er kommet fra er mig en gåde. Jeg har engang haft dem i mine unge år. (jeg er 45 nu). For 8 måneder siden blev jeg steriliseret og har i den forbindelse haft en mindre betændelse i pungen. Lægen regner med at det er fordi mit immunsystem har været svagt at de er kommet igen. Virussen ligger jo som bekendt i kroppen resten af livet. De sad heller ikke på penis hovedet men på pungen og en enkelt på inderlåret.

Jeg håber der er en derude der kan bruge mit råd eller måske dele af det. Så skulle i blive ramt, så frygt ikke.

Log in eller Registrér for at kommentere.