Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp til leasing

Hej brugere på netdoktor.

Jeg er klar over det er off-topic det her, men det er det eneste forum jeg kender til og besøger dagligt. Hvorfor jeg håber der er en venlig sjæl, som har et godt råd.

Jeg har fået nyt job og skal derfor bruge en bil. Jeg har snakket med venner og familie, de anbefaler mig, at lease en bil. Er der nogen herinde, som har erfaring med leasing af bil? Alle råd/tips er velkommne! :-)

På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 25 april, 2018, 07:49

    Jeg leaser selv bil, hvilket jeg har gjort i nogle år nu. Først og fremmest findes der jo flere måde, at lease på. Der er Flexleasing, Del-leasing (til erhverv) og nogle tilbyder også sæson leasing.

    Selv har jeg kun erfaring med flexleasing. Men det har fungeret virkelig godt for mig. Flexleasing kan du bruge på både nye og brugte biler. I stedet for, at du betaler hele registreringsafgiften på en gang, så betaler du kun mellem 0,5-3% af det om måneden, alt efter hvor ny bilen er, så længe du leaser bilen. Jeg har selv leaset min bil hos (link fjernet, redaktionen), her kan du også læse mere om de forskellige måder at lease på.

    Håber det hjælper dig lidt på vej.

Log in eller Registrér for at kommentere.