Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

dumme svimmelhed

Redigeret 27 marts, 2018, 19:57 i Angst

Hej jeg er ny i dette forum, men bestemt ikke ny i angsten.
Jeg har haft angst siden jeg var 17, det vil i 33 år, så man skulle synes jeg havde "lært" det og kuinne trække vejret roligt og sige "pyt"
Men mine symptomer ændrer sig hele tiden, Kender i det ?
Pt. er det svimmelheden der er væst, jeg døjer med en svimmelhed der kommer som lyn fra i klar himmel og mange gange i helt bestemte siyuationer, eks. når jeg er i bad, når jeg skal sidde ved bordet og spise, med min familie, og når jeg står i bryggers og hænger vasketøj op. Kan også have dage hvor jeg er svimmel hele tiden og har svært ved at gå rundt, og ordne tingene i huset.
Jeg vil så gerne høre om jeg er alene, med dette problem, og hvordan føles jeres svimmelhed og hvornår kommer den ??
jeg tager pt, ikke medicin, efter 17 år på "lykken" stoppede jeg for et år siden da de ikke mere kunne hjælpe mig. (pillerne)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 27 marts, 2018, 19:59

    Hej reoberiu111

    Nej, man lærer aldrig at sige pyt til sin angst. Det er følelsen alt for levende og forfærdelig til, at man kan. Og Gudskelov for det, for det ville dog være forfærdeligt, hvis man bare lærer at leve med og affinde sig med noget, der føles så rædselsfuldt. Det er jo faktisk en gave, at noget i éns sjæl stadigt er i stand til at skrige så højt efter opmærksomhed for at fortæller, at noget bestemt ikke er, som det skal være. Problemet er bare, at vi ikke lytter til det skrig fra vores indre men bare prøver at få vores indre til at tie stille.

Log in eller Registrér for at kommentere.