Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vandladnings problemer?

Chris97Chris97
Redigeret 4 marts, 2018, 17:56 i Mænds sygdomme
Hej jeg skriver fordi jeg har svært ved at tage til læge på grund af angst. Mit problem startet cirka for 2-3 uger siden hvor jeg begyndte at føle en form for tryk følelse mellem penis og navlen. Jeg gik så på toilet og kunne ik rigtig tisse, det kom meget langsomt og som om der var modstand uden jeg gjorde noget. Jeg har ik haft smerter men har følt det her tryk mange gange, og så plejer jeg at gå ud på toilet. Det kan tager op til minutter før der kommer noget selvom man presser eller ej, synes det går hurtigere hvis jeg læner mig forover og slapper helt af. I min familie har vi haft en del problemer med prostatakræft.

Men som sagt er det et slags tryk bare ubehageligt, og følelse ik som før hvor hvis man skulle tisse skulle man holde sig. Det har jeg ik kunne gøre fordi jeg ik rigtig har haft den følelse de sidste 3 uger. Jeg tisser også meget mere end hvad jeg plejer og vågner også om natten eller meget tidligt med det tryk.

Nogen som kan have en ide om hvad det kan være, eller noget jeg skal tage seriøst.

"Svært ved at komme igang, selvom jeg presser en smule"
"Forskelligt tryk på strålen"
"Tryk fornemmelse under navlen og over penis"

Håber nogen kan have en ide eller fortælle om jeg skal få det undersøgt.

Mvh Chris
Log in eller Registrér for at kommentere.