Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Meget svær svimmelhed

Chris97Chris97
Redigeret 7 december, 2017, 18:19 i Hovedpine og migræne
Hej

Jeg har altid haft en dårlig balance aldrig noget jeg har tænkt over eller blevet tjekket for. Den sidste måned "November" har jeg været rigtig svimmel og væltet 2-3 gange fordi jeg har fået overbalance. Jeg får medicin mod angst dog er jeg meget dårlig til at tage det fast som jeg skal. Har også fået at vide jeg har meget højt blodtryk, jeg er 20 år vejer omkring 90kg og er 180cm høj ca. Mit blodtryk lå sidst til check omkring 185/110.

Men synes det blevet rigtig slemt med at holde balancen eller at jeg skal fokusere, på tv/skærm/telefon/læse osv mange almenlige ting er blevet meget svært. har en slalgs tryk i hovedet og er lysfølsom og høje lyde er heller ik rart. Jeg skriver her fordi jeg er meget psykisk ustabil og har ik rigtig lyst til at gå til læge fordi min angst er så slem så snart jeg går ud af døren. Synes bare det rigtig træls at man ik engang kan gå 10 meter uden at skal støtte mig til væggen, og at jeg er så svimmel og utilpas. Min læge på psyk sagde jeg skulle få tjekket mit blodtryk tit og få tjekket de her problemer, har ik gjordt det fordi jeg gerne vil ungå den angst.

Tak håber nogen vil fortælle hvad de vil gøre :/
Log in eller Registrér for at kommentere.