Hjem Sex & samliv Samliv

Hjælp please

Redigeret 25 oktober, 2017, 06:51 i Samliv
Jeg er i et forhold hvor der er 7 års forskel og han har 4 børn med sin “kone”,og hun gør alt for at ødelægge det med os fordi hun vil have ham tilbage og gør alt for at gøre livet surt for mig/os,og genere og er sygeligt besat og blander sig i alt hvad vi gør,og udspørger Deres søde børn når de har været hos os..
Det har også været et stort problem med hans familie som ikke gider at møde mig og lære mig at kende fordi jeg ikke er god nok til deres søn,og min kæreste arb hos sin families firma og er meget efter min fyr og intet er godt nok hvad ham gør,og det påvirker vores forhold rigtigt meget alle folks indblanding osv...
Min kæreste er konstant sur og alt jeg gør irriterer ham og alt jeg gør er forkert og jeg er kun en doven pige der sidder på stolen dagen lang og ikke har noget liv og han er slet ikke den kærlige og omsorgsfulde og opmærksomme mand mere som i starten,og sammenligner mig med ex kærester og kone og jeg slår ikke til jeg er åbentbart alt for svag og alt for nem til at bryde sammen,jeg aner ikke hvordan jeg kan vinde hans ægte kærlighed igen og han slår op mindst en gang om ugen,fordi jeg gerne vil snakke om tingene og finde ud af det vil jeg kun skændtes...og når vi snakker afbryder han mig og giver mig ikke lov til at snakke ud,ang sex fungere det heler ikke fordi jer er alt for kedelig og uduelig,jeg aner ikke hvordan jeg kan blive god nok til ham men er så ked af det og græder næsten hver dag og har intet selvtillid og helt pillet ned og gør dumme ting fordi jeg er et sandt nervevrag ved godt andres svar men vil jo bare vinde hans kærlighed og kæmpe for det tusinde tak for håber at få gode råd mvh hende den forkerte og dumme

Kommentarer

  • Der er ikke noget i vejen med dig. Men hvis man lægger sig ned på gulvet og siger som en dørmåtte så kommer der nogen og tørre fødderne af i nakken på en. Rejs dig op og giv din mening tilkende ---hvis det ikke hjælper så gå din vej og få dig et bedre liv. kærligst IR
  • Det har du ret i vil prøve det og virkelig vise at sådan fungere tingene ikke og er ikke bare en dørmåtte man kan gøre som man har lyst til tak for svar mvh
Log in eller Registrér for at kommentere.