Hjem Mænd Åben debat for mænd

Luft mangl under sex

Redigeret 14 september, 2017, 07:23 i Åben debat for mænd
Hej jeg er en dreng på 17 år.

Jeg har det problem med at under samleje, Bliver jeg altid helt forpustet virkelig hurtigt, jeg ender altid med ikke og ha været igang så længe, også kan jeg ikke mere, jeg kan næsten ikke få vejret, jeg kan aldrig færdiggøre det i et forsøg, jeg bliver nød til at stoppe op til flere gange for at få vejret, hvilket er virkelig ufedt, jeg oplever det især under missionær stillingen, jeg er ikke så fleksible, og kan ikke gøre det så hurtigt uden at blive helt blå i ansigtet, og bliver bød til at stoppe for at få vejret. Jeg synes selv ikk at det er særlig fedt ikk at kunne gøre det i en streg, hvilket har været mit mål, men har ikke kunne fuldfører det endnu.
nogen som ved hvorfor jeg ikke kan få vejret, og har i nogen tips til hvad jeg kan gøre bedere, tak på forhånd

Kommentarer

  • Hejsa


    Prøv at trække vejret helt nede fra maven. Dette giver grounding og gør dig mere afslappet. Du kan finde videoer på youtube om hvordan man udfører maveåndedrættet.

    NB: Sidst jeg linkede til en video om hvordan man udfører maveåndedrættet slettede netdoktor besyndeligt nok. hele mit indlæg
Log in eller Registrér for at kommentere.