Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhudssnævring

Redigeret 25 august, 2017, 01:13 i Samliv
Hej jeg tror jeg måske har en smule forhudssnævring. Jeg kan nemt trække forhuden nedover penis i slap tilstand. Men når min penis er stiv kræver det at jeg gør det meget langsomt og mit pikhoved skal være ret vådt af presperm før forhuden glider ned. Jeg har læst man kan gøre nogle øvelser som at trække forhuden tilbage med stiv penis mange gange dagligt hvilket skulle løsne forhuden over tid. Jeg har prøvet det i kortere tid mensyntes ikke jeg så en snært af resultater. Har også læst man kan ballontisse ved ikke om det kun gjaldte for mindre børn eller om det også var drenge som mig. Sidst emulighed er at jeg kunne få recept til en creme med binyrebarkhormon. Jeg er bare lidt i tvivl om det er relevant for mig da jeg ikke tror jeg som sådan lider af forhudssnævring men kun stram forhud.
Det skal lige siges at jeg er 14 og fylder 15 i efteråret. Jeg gik i pubtertet i 12-13 årsalderen hvis det har betydning.
Mit spørgsmål til jer er om i ved hvad jeg kan gøre, om jeg bare skal tage til lægen og få det undersøgt - selvom jeg dog helst ønsker selv at lave et indgreb end at snakke med en læge om et sådan personligt problem føler jeg.

Håber det giver mening og tak på forhånd

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det tyder på en meget mild forhudsforsnævring, som du kan forsøge at udbedre på en meget simpel måde: træk forhuden tilbage når du går i seng og skub den frem igen om morgenen.

    På den måde bliver forhuden udvidet stille og roligt.
  • Indstillinger
    Tak for dit svar. Jeg har også læst et sted, at det kunne virke, men min forhud trækker sig bare tilbage i løbet af få timer hvis ikke minutter, når jeg rykker rundt i sengen.
Log in eller Registrér for at kommentere.