Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Tryk i hovedet, ml. tindinger, bag næse og synsforstyrrelser

Redigeret 26 juli, 2017, 06:57 i Hovedpine og migræne
Hej,

er der mon noget der har oplevet noget lignende!?

Jeg er en ung kvinde der i løbet af de sidste fem måneder har været yderst plaget af flere symptomer fra mit hoved/ansigt. Mine nuværende symptomer er:
- tryk i hoved, mellem tindinger og bag næse
- Generelt `dårlig`/sygdomsfornemmelse i hovedet
- Ændrede fornemmelser i ansigtet som sitren/prikken/værker bag næse og henover ansigtet som en maske
- konstante synforstyrrelser (som et møster over hele synsfeltet samt fluer)
- Tinitus og svimmelhed
- Dårlig søvn
- Ofte mild feber (særligt om morgenen)

Jeg er undersøgt i ØNH-regi, hos øjelæge og neurolog - uden nogen årsag. Dertil har jeg forsøgt mig med flere behandlinger som kiroprakter, kraniosakral og zoneterapi, uden held.

Da min tilstand er lidt af et mysterie og jeg er henvist til hovedpinecenteret i 2018, vil meget gerne høre om i har nogle ideer/forslag til hvad jeg kan gøre eller gå videre med.

På forhånd tak,

Mvh,
Iben

Kommentarer

  • Det var de samme symptomer min mormor havde da hun havde en ondartet svulst i hovedet :-(
    Håber du får det bedre, for det lyder som om det fylder en stor del af sit liv.
    God bedring Mvh familiefar
  • Redigeret 26 juli, 2017, 06:57
    Tak for dit svar.

    Jeg har faktisk selv mistet min mor til ondartet hjernesvulst, men hun havde helt andre symptomer. Generelt er der intet hos mig der tyder derpå, da jeg er blevet CT og MR scannet.

    Det gør det virkelig :( Men mange tak!
  • Tak for dit svar.

    Jeg har faktisk selv mistet min mor til ondartet hjernesvulst, men hun havde helt andre symptomer. Generelt er der intet hos mig der tyder derpå, da jeg er blevet CT og MR scannet.

    Mange tak - det håber jeg også!
  • Redigeret 1 august, 2022, 17:02

    Fandt du ud af hvad det var??


    For jeg har samme symptomer, undtagen feber.


    Har nogen gange en pludselig stikkende smerte i det ene øje.


    On and off, men mere og mere nu, hovedpine, særligt i tindingerne og også kæberne.


    Trykken I ørerne der kommer og går.

    Svimmelhed, tinnitus on and off, udmattet, træt, noget konfus nogle gange, og nogle gange en summende/sitrende fornemmelse i halsen og ansigtet.

    Min næse stopper nogle gange til, men ikke som i forkølet, det er som om den hæver op. Det kan komme og gå flere gange om dagen...


    Kan du genkende nogle af de andre ting?

Log in eller Registrér for at kommentere.