Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg bliver drillet med at jeg har en meget lille penis..

Redigeret 14 maj, 2017, 17:05 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en fyr på 33 år. Og jeg bliver drillet konstant med at Jeg har en meget lille tissemand. Som kun er 3 cm i slap og 7 cm i stiv tilstand og har aldrig været større end de 7 det er flovt og pinligt når man er 33 og har en penis som en 7 årige selv min mor driller mig med at sige hendes barnebarn og som er min nevø og han er 7 år han penis er større end din det er nok flovt og hun er ligeglad hvor er og siger hele min familie ved det nu og jeg har 3 søster som også driller mig. De har taget billeder af mig og lagt op alle steder på skolen jeg gik og alle grinede og de har også taget min badetøj fra svømmehallen såjeg må gå nøgen hjem det var mega pinligt folk de drillet mig og tog billeder og sagde det er en lille tissemand du har på størrelse med en cocktailpølse. Jeg løb og gemte mig til det blev mærkt. Er også blevet båndet nøgen til et træ og de har skrevet gør hvad i vil med ham ydemyge ham ved bare atatag tag billeder af hans lille baby penis på 7 cm. Er så flovt over min størrelse kun hele 7cm . Jeg er 33 og har en penis med en 7 årige.hvad skal jeg gøre hilsen lillebrian

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.