Hjem Smerte Kroniske smerter

Gener efter diskusprolaps operation?

Redigeret 21 februar, 2017, 11:49 i Kroniske smerter
Hej jeg er opereret i lænden for 2x diskusprolaps på Hamlet juni 2016, jeg havde nerven i klemme i begge ben og får afvide alt gik godt men de kunne ikke fjerne mine ryg smerter kun ben smerterne. Jeg falder på trappen herhjemme november måned og kommer på skadestuen og snakker med forsikring, jeg døjer nu med mange smerter i lænden plus mærker lidt til nerven igen. Jeg kommer på Slagelse sygehus som fortæller mig at jeg overhovedet ingen bevægelse har i min lænd og jeg skal scannes hvilket jeg venter på. Min nakke som er bogstavelig talt er ødelagt efter piskesmæld tilbage i 2010 bevæger sig bedre end min lænd og det skal der kigges på sagde lægen, jeg er på kh og har været det siden 2010 jeg får ingen hjælp da de er billigere at have mig gående derhjemme da jeg er en udgift hvis jeg røg på fleks eller revalidering. Jeg har siden operationen fået afvide jeg skal undgå nakke skulder og ryg belastende arbejde og nu finder de som sagt ud af min lænd ikke bevæger sig og resten af ryggen er på over arbejde. Hvad gør jeg?? Håber der nogle som sidder derude som kan guide mig til råds
Jeg har smerter af HT i lænden er pt på dolol og morfin som kun tager toppen af isbjerget, smerteklinik kan jeg ikke komme på for det nemmere at udskrive en anden slags medicin til mig,

Kommentarer

  • Hej AnjaCh89, Du kan jo starte med og kikke på min hjemmeside som hedder gratis-smertebehandling.dk Prisen vil i alt fald passe til din pengepung. Jeg tror dog også at nogle af dine smerter vil passe til min teknik og hvor jeg vil kunne fjerne en del af dine smerter. Men kik på den og skriv evt. til mig, men skriv gerne dit telefon nr. på når du skriver til mig, da det er nemmere og snakke direkte end skrive frem og tilbage mange gange.
    Med venlig hilsen
    Irming
Log in eller Registrér for at kommentere.