Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Testikler gør ondt

Redigeret 22 juli, 2016, 04:30 i Mænds sygdomme
Hej,

Jeg skriver eftersom jeg er begyndt at opleve mindre smerter i testiklerne, det føles som en irreterende prikken? Det variere hvilken kugle det sker i og det er noget som sker ret tilfældigt, intet som forstyrrer mig men jeg læser meget på nettet hvad det kan være hvilket giver mig meget at tænke på.

Det skal siges, at det er sket pga. noget alene tid og opstod dagen efter, kan dette være en mulighed grund? Hvor slemt kan det her være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvor slemt det kan være, kan jeg ikke svare dig på. Men hvis det har stået på i længere tid, ville jeg søge læge. Er det kun den stikken du oplever eller er der også hævelse, rødme eller andre ting?
  • Indstillinger
    Mange tak for svaret, det her vil være min 3 dag hvor det har stået på. Ved ikke om det vil betegnes som længere tid eller? Jeg oplever kun den primært den stikkende fornemmelse, ingen hævelser eller noget i den dur. De mærkes en smule hårde men tror det er normalt? Der er ingen knopper eller knuer at mærke.
  • Indstillinger
    Jeg ville nok søge læge, hvis det vare mere end en uge.
    Så kan du jo se til den tid.
  • Indstillinger
    Hej og igen tak for hjælpen :) Det ser ud som smerten er forsvundet nu, så tak for hjælpen! Har dog stødt på et andet problem hvis man kan kalde det det, det føles som om mine testikler er hårdere end hvad der bliver kaldt normalt, vil jeg tro? Er det bare min hjerne som spiller et puds på mig eller kan der være en grund til det
Log in eller Registrér for at kommentere.