Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fjernet galdeblære forårsager ,. . . .

Redigeret 20 februar, 2018, 08:56 i Galdesten
Jeg fik fjernet galdeblæren for godt et år siden. . .
Havde en sten der ikke kunne fjernes, så fik 2 kikkert opperationer, meget infektion, og derefter en almindelig opperation, hvor de fjernede galden.

Jeg har ikke kunnet forstå hvorfor jeg ,først tabte en masse hår, og nu ser min hud 10 år ælder ud. . .

Har fundet frem til jeg ikke optager de gode fedtstoffer ret meget, da det foregår i galden, nu ryger de så vidt jeg ved lige ned i leveren.
Kan ikke forstå hvorfor lægerne er så hurtige til at fjerne galden, da den jo er systemets skrællespand, og meget nødvendig.

Kan heller ikke forstå at ingen af de mange læger og sygeplejersker jeg var omgivet af, har fortalt det mindste om det.
Havde jeg fået noget af vide om dette ville jeg klart have undersøgt, om og hvordan jeg kunne indtage de gode fedtstopper, og olier.
Nu ligner jeg en rynket rosin, og ved ikke hvordan jeg ser ud indeni, da det indvendige jo også må have taget skade.
Tænk, man kan blive så gammel på så kort tid.

Er der nogen herinde der kender til problemet, og ved hvad man kan gøre. . .

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Desværre er lægerne vilde med at fjerne galdeblæren og synes at undervurdere dens betydning.

    Det eneste jeg kunne komme i tanke om er et kosttilskud som hedder "Cellect" som bruges til at bekæmpe cancer. Måske kan det give dig ny vitalitet.

    Opfinderen af Cellect helbredte sig selv fra omfatende bugspytkirtelkræft . Han fik fjernet af 90 % af bugspytkirtlen, hele milten og den del af maven. Han nægtede alle kemo / strålebehandlinger. Alligevel kan han leve et normalt liv når han tager det pågældende kosttilskud.


    Cellect tilvejebringer en balance I kroppen i forhold til syre/base balancen, kalkbalancen, de indokrine kirtler, triglycerider (fedtreserver i kroppen), kolosterolol


    Man kan købe Cellect i EU. Problemet er bare at det koster mellem 4000 og 5000 om månenden og det har de færreste råd til.

    Hvis du søger på "Cellect Protokollen" i google kan du finde oplyninger om produktet.
  • Indstillinger
    Har du bedt om at blive tjekket for bugspytkirtelcancer ?

    Man kan lave en blodprøve der kaldes CA-19-9 som i ca 70 % tilfælde giver den korrekt indikation for cancer i bugspytkirtlen hvis det skulle være tilfældet.
Log in eller Registrér for at kommentere.