Hjem Muskler, led og knogler Rygsmerter

Kraftige rygsmerter

Redigeret 7 marts, 2016, 10:18 i Rygsmerter
Hej,

Håber der er nogen af jer, som kan hjælpe mig :)

I fredags d 4 marts faldt jeg hele vejen ned ad en trappe og besvimede. Efterfølgende har jeg haft utrolige mange rygsmerter, og store dele af min ryg er gul og blå med store sår. Har så ondt at jeg ikke kan hoppe/løbe, og så gør det ekstremt ondt, når jeg sidder ned og ligger ned. Desuden har jeg kraftige spændinger i nakken, og så er jeg meget svimmel.

I dag var jeg så til lægen, og da hun mente, at jeg havde et brud i ryggen, så blev jeg sendt på hospitalet, hvor jeg fik taget røntgenbilleder. Herefter blev jeg sendt på skadestuen, hvor jeg blev undersøgt af en læge, som fortalte mig, at mine billeder så normale ud, og blev derfor sendt hjem.

Er helt med på at et så stort blåtmærke selvfølgelig gør ondt, men føler også en indvendig smerte? Som om noget indeni i ryggen er galt.

Er der nogen af jer, som evt ved hvad det kunne være? Og hvorfor har jeg så kraftige spændinger i nakken samt oplever svimmelhed konstant? Hvad ville næste step være? Kan lægerne overhovedet undersøge mig nærmere?

Håber virkelig at nogen af jer kan hjælpe, fordi jeg har meget ondt, og er dopet op på smertestillende. Et hvert forslag vil blive modtaget med kyshånd.

På forhånd tak for hjælpen
Hilsen Laura
Log in eller Registrér for at kommentere.