Hjem Sind og psyke Sorg og krise

Djævlen i mit hoved efter hendes død

Redigeret 1 april, 2015, 14:13 i Sorg og krise
Hej
Jeg er en pige på 15 år.
Sidste år i slutningen af en basketball kamp i Herning blev min mor ringet op af sygehuset i Horsens. Vi kørte så hurtigt vi kunne for at besøge min mormor.
Vi fik at vide at hun ikke havde langt tid tilbage. Vi sad hos hende indtil omkring 3 tiden om natten. Min mor, far, brødre og morfar græd. Det var første gang jeg var set dem græde..
Vi kørte til Odense for at min mormor kunne blive operet i hjertet og måske ville hun overleve. Vi sad i venterummet indtil ved 12 tiden næste dag.
Vi kørte alle sammen hjem for at få noget mad og lidt søvn. Om aftenen hvor jeg står og laver aftensmad med min mor bliver hun ringet op. Lægen sagde at min mormor var død af hjertestop for en time siden. Jeg var den første ved siden af min mor. Hun faldt sammen i tårer og jeg holdt mig stærk for hendes skyld.
Min kørte med det samme over til min morfar så han ikke skulle være alene.
Vi var hos ham hele natten og næste dag.

Til hendes begravelse sad jeg på første række ved siden af min morfar, kusine og hendes mor. Ikke en tåre faldt. Ikke engang da jeg hørte min mor skrige og græde bag mig.
Jeg bar hendes kiste ud til gravpladsen. Jeg sænkede hende ned i jorden.
Hele min familie stod og græd. Til sidst kunne jeg ikke holde tårerne tilbage.

Lige siden den dag har jeg haft mareridt og søvnløse nætter. Jeg kan ikke koncentrere mig. Jeg spiser næsten ingenting. Drikker næsten aldrig. Laver ikke mine lektier.
Udenpå smiler jeg, men inden i føler jeg mig død.
Jeg er besvimet to gange til idræt, fordi jeg ikke har spist eller drukket noget.
Jeg har lige været i London hvor jeg besvimede i "Tuben" (undergrundstoget) af varme og dehydrering.

Jeg er nervøs for næsten alt. Har måske en psykisk sygdom med angst. Jeg er meget genert. Rigtig meget endda.

Jeg stoler ikke på folk.
Jeg har/havde selvmordtanke. Jeg har været en cutter. Skar mig i håndleddet.

Jeg tør ikke fortælle folk jeg skal se hvad der sker inde i mit hoved.

Jeg har brug for råd/hjælp..

Olivia Angell Yatesy. (Olivia Angell Flack (Flack er min ynglings skuespiller i CSI:NY))
Log in eller Registrér for at kommentere.