Hjem Muskler, led og knogler Fod- og knæskader

Smerter i ankel efter skitur

Redigeret 12 marts, 2015, 17:43 i Fod- og knæskader
Hej.
Jeg har for ca. 2 uger siden været på min første skitur, og det gik faktisk rigtig godt indtil jeg tog et styrt (ikke noget slemt, bare et lille) hvor jeg røg på siden jeg fik trykket nogle ribben i venstre side, og min venstre fod blev vredet så min ski faldt af, jeg havde virkelig ondt i foden men fik rejst mig og kørte videre til dagen var omme, havde stadig smerter da jeg kom til skihytten hver gang der blev lagt vægt på og så snart jeg bare bevægede den, men tænkte det nok bare var et vrid. Nu er det gået lidt over 2 uger og jeg har stadig smerter, hver gang jeg bevæger den fra side til side eller ligger vægt på. Kan det stadig bare være et lille vrid eller burde jeg gå til lægen?

Kommentarer

  • Hej MajaCamilla. Jeg faldt ved et tilfælde over dit indlæg, da jeg selv fik en skiskade tidligere på året. Jeg håber du har fået det bedre med din fod og kan anbefale dig at læse denne side, hvis du stadig oplever smerter: https://www.skisport.dk/artikler/rette-erstatning-skiskade/

    De tips derinde hjælper naturligvis ikke på at fjerne smerten, hvis du stadig har den, men du kan måske finde noget brugbar information ift. erstatning.

    Men op på hesten igen. Skiløb er fantastisk og jeg skal selv af sted igen næste år på trods af mit eget slemme styrt..

Log in eller Registrér for at kommentere.