Hjem Kræft Åben debat om kræft

Lændesmerter, stram mave, hovedtryk og irritabel testikel

Redigeret 20 februar, 2015, 20:19 i Åben debat om kræft
Jeg har i lang tid (flere år) mistænkt kræft, mine symptomer står i emne titlen. Ingen konkrete tegn, bare en hel masse svage smerter men efterhånden er de lidt overalt og siden igår har jeg haft smerter i lænden som ikke aftager indtil videre.

Jeg har i et par måneder holdt mig vågen til kl 3 om natten (holder sabbatår og arbejder i øjeblikket ikke) fordi jeg er bange for at dø hver nat for at sige det så ligeud som det nu er. Jeg kører mig selv træt indtil jeg ikke kan holde mig vågen længere.

Jeg er jo heller ikke så fysisk aktiv, tværtimod, men er disse symptomer nok til at en læge ville undersøge nærmere?

Glemte lige at sige. Jeg har et fysisk symptom som er tydeligt udefra som er opstået løbende siden august. Jeg har altid haft mange bumser og jeg klør i dem, men nu har jeg altså fået ar med pigment dannelse fra dem overalt på ryggen og to på maven. Det ser sært ud.

Jeg var til læge med netop det for en måned siden. Han sagde "det har jeg ikke ser før" og gav mig en telefon liste over hudlæger. Jeg vil bare gerne røntgenscannes eller sådan noget, specielt omkrinh maven fordi jeg føler det er der de værste symptomer er, men jeg ved bare Ikke om det måske bare er dårlig livsstil eller måske utålelig kost jeg ikke har opdaget.

Har haft symptomerne løbende men de er konstante og de første startede for 4-5 år siden. Jeg er 21 år.

Kommentarer

  • ...og så i dag mærker jeg at jeg er øm på hånden og der er nu kommet en bule ved ledet på min langefinger.

    Jeg kan godt se jeg ligner en hypokonder, men jeg nægter at tro at dette til sammen er ingen ting. Jeg har en bestilt tid ved lægen. Jeg søger bare gæt eller konkrete svar inden jeg skal derhen fordi det gør mig nervøs i dagene jeg har at vente i.
Log in eller Registrér for at kommentere.