Hjem Hjerne og nervesystem Åben debat om hjernen

CBD - CANABIDIOL! imod skizofreni?

Redigeret 6 oktober, 2017, 07:30 i Åben debat om hjernen
hej... vil lige høre om det var muligt at få en behandling i danmark imod min skizofreni diagnose.... CBD som er rig imod psykotiske tanker / selvskabende tanker / og sætter resten på plads så jeg kan kommunikere på normal vis!
ER DET MULIGT I DANMARK AT FÅ EN BEHANDLING SOM DEN DE HAR I HOLLAND ?
for jeg flytter kraftedme til holland om der ikke er en behandling SOM DENNE I LANDET HER!?

Kommentarer

  • Hej spotstback22.

    Jeg har læst en del omkring CBD's indvirkning på den menneskelige krop. CBD er jo en forkortelse af cannabidiol, hvilket blot er en af mange cannabinoider i cannabisplanten. Dette er selvfølgeligt en plante-cannabinoide, men der findes også cannabionoider i menneskroppen. De danner endda et helt system, kaldet det endocannabinoidesystem. Pænere forkortet ECS. Det består af nogle kemiske signalstoffer og 2 receptorer. Netop disse receptorer indgår i mange af vores systemer, og når CBD optages i kroppen, så integrerer det med receptorerne i vores krop.

    En lidt kringlet forklaring, men hensigten er at fortælle dig, at CBD har virkelig mange gode egenskaber. Det er bevist at CBD påvirker vores celler, immunforsvar osv. Derfor benytter mange CBD olie mod deres neurologiske sygdomme. CBD er faktisk lovligt at indtage og importere til Danmark, hvis du køber det gennem et EU land. EU har nemlig udarbejdet et regulativ, der siger at medicinsk cannabis med under 0,2% er lovligt at handle med gennem det Indre Marked. Så du kan roligt købe CBD olie på nettet, hvis blot du køber det i de rigtige lande. Jeg køber min CBD olie i Tyskland, hvor det er lovligt. Tilmed har jeg lige læst artiklen https://cbd-olier.dk/cbd-olie-og-bilkorsel/ der beskriver hvordan loven er blevet ændret på bilkørselsområdet. Endda her i juni 2017. De har også vedhæftet en kilde gennem retsinformation, hvis du vil læse nærmere.

    Jeg håber at dette har givet dig modet til at prøve CBD olie. Jeg benytter det selv mod mine mange års angst, og har kun haft positive oplevelser med det. Jeg ved godt at dette er skrevet meget sent, men jeg håber at du læser med, så vi kan sprede budskabet om CBD'ens mange egenskaber :)

    Mvh
    Frederik
  • Redigeret 19 august, 2019, 12:16

    Det er også lovligt at CBD olie i Danmark siden 1. juli 2018. Der er rigtig mange webshops, der sælger cbd olier via internettet.

    Hvis du vil have den bedste CBD olie, så anbefaler jeg at prøve den fra (link fjernet, redaktionen).

  • Redigeret 19 august, 2019, 12:17

    @NielsHermansen sagde:
    Det er også lovligt at CBD olie i Danmark siden 1. juli 2018. Der er rigtig mange webshops, der sælger obd olie (link fjernet, redaktionen) olier via internettet.

    Hvis du vil have den bedste CBD olie, så anbefaler jeg at prøve den fra (link fjernet, Redaktionen).

    NielsHermansen, Tak!

Log in eller Registrér for at kommentere.