Hjem Mænd Mænds sygdomme

sæbe til onani?

Redigeret 3 august, 2014, 05:21 i Mænds sygdomme
jeg har læst lidt om man ikke skulle bruge parfume sæbe til onani og istedet for bruge neutralt sæbe eller er det ligegyldigt?

eller hvad bruger man til at onanere med?

Kommentarer

  • Det er i det hele taget en dårlig ide, at gnide og skrubbe sæbe ind et sådant sted, da sæbe udtørrer huden og netop huden på penis er tynd og sart - så det kan da på længere sigt give dig hudproblemer.

    Jeg går ud fra, når du netop spørger omkring sæbe, at du onanerer i badet? Det fortæller mig, at det ikke er dig, der betaler for vandforbruget i dit hjem? Tænk lige over det, når du en gang selv skal betale, for det er faktisk en ret dyr fornøjelse. :-)

    Jeg foreslår, at du køber noget babyolie i Matas eller på apoteket og bruger det i stedet. Dels er det lækkert at bruge, dels har huden på penis godt af fedtstoffet - og så vasker du dig bagefter. For øvrigt koster en sådan olie ikke mange penge og er yderst drøj i brug, da der kun skal bruges ganske lidt.

    Olien kan også bruges i badet.

    Parfumeret sæbe er i det hele taget en dårlig ide at bruge - også på kroppen generelt - i øvrigt alle steder, hvor der bruges sæbe; tøjvask, rengøring osv.. Der er ingen grund til at tilføre disse helt unødvendige tilsætningsstoffer nogen steder. Brug altid uparfumeret sæbe.
Log in eller Registrér for at kommentere.