Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer efter delvis omskæring

Redigeret 22 maj, 2018, 07:32 i Mandlige sexproblemer
Mand på 19 år.

Jeg blev delvis omskåret for 3 dage siden, altså hvor der blev fjernet en hel ring af den snævre forhud pga. forhudsforsnævring, men ikke en rigtig omskæring, hvor huden syes fast på skaftet, så jeg har stadig noget forhud.

Men strengen på bagsiden af penis, fandt jeg så ud af de også havde kappet over og syet fast på en eller anden underlig måde, med noget der ligner noget gult plastic-film nærmest.

Men efter huden så sad fast bag penishovedet, og jeg var ved lægen for at få det trukket frem igen (Gjorde mega nas, hvor jeg skreg pænt meget), men nu synes jeg så det ligner at det der gule plastic film bare sidder løst, altså lige som om der slet ikke er noget der holder fast mellem penishovedet og forhuden, fordi di jo har kappet strengen og den nye syning, ligner er gået op.

Ikke for sarte sjæle, men her et billede, hvor man kan se det gule sidde og stritte: (Link fjernet, redaktionen).

Jeg vil selvfølgelig tage på sygehuset igen på mandag, også fordi jeg slet ikke kan lave forhudsgymnastik som jeg skal, fordi det er så stramt at det sætter sig fast bag penishovedet... Jeg mener indtil videre selv at operationen er mislykkedes, og jeg regner med jeg bliver nødt til at blive helt omskåret... Og jeg er jo bare pisse træt af det, for i forvejen har man allerede gået og ikke kunnet noget i mange dage og haft ondt, for så at skulle til det igen forfra! :-(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg er en 22 årig mand. Jeg er i gang med at undersøge mulighederne mht. dorsalt slit, preputioplasty og omskæring, men det foregår mest på engelsk-sprogede hjemmesider. Det er svært at finde rundt i, og mht. muligheder i Danmark, kan jeg kun finde rigtig omskæring. Jeg er ellers mest lun på preputioplasty, da jeg kan læse mange dårlige erfaringer med dorsalt slit, og jeg vil helst ikke omskæres fuldstændig. Hvorhenne blev du opereret? og hvordan er det gået siden hen?

    Mvh. UngMand22
  • Indstillinger
    Hej, ja det er mange år siden nu, og det viste sig at det hele blev godt efter en lille måneds tid. Der var ingen grund til en ny operation og jeg blev hurtigt meget glad for, at jeg fik det gjort.

    Jeg blev egentlig lagt i narkose i troen om jeg skulle have dorsalt snit, men fordi det var forsnævret så meget, var de nødt til at tage mere af. Men som sagt var det stadig ikke en hel omskæring, da det stadig er lidt tilbage.

    Jeg er super glad for at jeg fik det gjort, og også med den løsning de valgte for mig.
  • Indstillinger

    Jeg er glad for det har hjulpet. Og jeg var nysgerrig på din operation, jeg kan ikke se det billedet du har uploaded. Skønt er det dog at penis fungerer og du får det optimale ud ad det. Min søn fik en omskæring som voksen uden narkose, men i lokalbedøvelse. Ca 29 sting, samt et skrig af ca 5 gange under operationen, kunne jeg hører ude på gangen.

    Rigtig mange smerter fuldte også efter hans operation. Vi gik fra bynol til morfin og op til 90 mg morfin samme dag, for at holde alle smerter ned og væk. Jeg var meget vred på urologen, eftersom smerter er individuelle. Morfin til ca 14 dage blev givet på recept, det kunne jeg have sagt fra begyndelsen. Uha, men pas på afhængigheden! Bemærk ironien. Smerter overfor overdreven påpasselighed for morfin gjorde mig så vred at jeg bankede i bordet overfor lægesekretæren, som elsker at lege læge.

    Idag er der ingen smerter og min søn har det fint. Den afhængighed som alle er så bekymret for, var overhovedet ikke at finde, fordi han kun tog morfinen, når smerterne var ubærlig.

    Jeg er stolt af jer mænd som lægger jer op på operationsbordet og får en omskæring, pga sygdom. Det kræver et sæt testikler af en bestemt størrelsesorden.

    Så ros herfra både til dig/jer og lægerne.

Log in eller Registrér for at kommentere.