Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knude omkring skeden

Redigeret 5 december, 2013, 11:27 i Underlivsbetændelse
I må lige bære over med mig hvis emnet er placeret forkert, men jeg kunne ikke selv finde noget mere passende sted at placere det.

For et stykke tid siden opdagede jeg hvad jeg først antog som en form for myggestik på det stykke hud der er mellem inderlåret og skeden, jeg tænkte at det ligesom alle andre myggestik nok ville gå væk efter lidt tid. Siden har jeg mere eller mindre glemt det lidt, og jeg erindrer ikke præcis hvor lang tid siden det er at jeg opdagede det første gang. Her den sidste uges tid har jeg så bemærket at det stadig er der, dog føles det nu som en form for knude, som en form for lille kugle. Det er ikke noget man som sådan bemærker på det ydrer, men det er rimelig ømt. Jeg prøvede at presse lidt på det, men det eneste der kom ud var væske. Umiddelbart har jeg tænkt mig at kontakte min læge, men da jeg for det første finder min læge en anelse ubehagelig og jeg for det andet i en alder af 15 år ikke føler mig tilpas ved for meget opmærksomhed omkring den nedre region, så ville jeg høre her om der er nogen forslag til hvad det kunne være, og hvad i måske kunne forestille jer det kunne behandles med, for jeg er helt bekymret.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.