Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

astma medicin

Redigeret 15 september, 2017, 04:55 i Astma
Hvad sker der hvis ikke man har astma og man tager astma medicin virker det alligevel, eller vil medicinen slet ikke virke?

Jeg får de frygteligste hosteanfald, og det eneste der virker er bricanyl, det er godtnok datterens men det virker, og jeg holder op med at hoste.

Jeg hoster mængder af slim op. det er helt galt om natten, men 2 sug så kan jeg sove resten af natten

Kommentarer

  • Indstillinger
    Astma medicin kan godt have en lille effekt selv om du ikke har astma, hvorfor det er på dopinglisten (man kan søge dispensation hvis man har en medicinsk årsag). Astmamedicinen vil dog formentlig ikke være så effektiv som du der beskriver og symptomerne med hoste og slim kunne være astma/KOL.

    Jeg synes derfor du skal gå til lægen og blive testet så du kan få en afklaring og en evt. behandling.
  • Indstillinger
    Hej med dig,

    Hvis du ikke er sikker på, om du har astma. Vil jeg anbefale dig, at du går til lægen og bliver testet. Hvis du føler det hjælper, er det nok fordi du har noget der tegner sig på astma. Jeg har kigget lidt rundt på nettet. Kan se du kan læse om astma symptomer her: https://www.121doc.com/dk/astma#hvad_er_symptomerne?_

    Håber du får styr på det.
Log in eller Registrér for at kommentere.