Hjem Kvinder Underlivsbetændelse

Pletbløder og har ildelugtende udflåd.

Redigeret 13 september, 2012, 06:54 i Underlivsbetændelse
Håber nogle kan hjælpe.

I juni måned begyndte jeg at pletbløde (for det meste efter sex) og fik problemer med ildelugtende udflåd.
Jeg fandt ud af at jeg havde klamydia. Fik p-piller og så stopper pletblødningen delvist.

Nu er det tilbage på blodet og lugten. Men nu skal jeg også tisse hele tiden og det svier når jeg tisser!
Har været ved lægen og det er hverken klamydia eller blærebetændelse...

Nogen der har en ide om hvad det kan være?
Det påvirker mit sexliv ret meget!

Kommentarer

  • Jeg syntes du skulle bede om en henvisning til en gynækolog.
    Jeg blødte også og havde smerter. Ikke helt det samme, som du klager over, men lægen kunne heller ikke finde nogen årsag.
    Det kunne gynækologen og jeg var helbredt på en måned efter at have døjet et helt år.

    Jeg ved jo ikke hvorfor det svier, der kan være flere årsager, men har du fået sarte slimhinder kan membrasin hjælpe. Det har jeg selv erfaret.
    Jeg tror dog ikke dette er helt nok i dit tilfælde. Hvis jeg var dig ville jeg både til gynækologen og prøve med membrasin.
  • Hej Laura

    Jeg er enig med Persille, men først må du desværre til lægen igen. Det er ikke nok at teste for clamydia, desværre.

    Både gonnoré og syfilis er i kraftig stigning blandt unge i Danmark og de kan begge give de symptomer du beskriver.

    Hvis du har det skidt med at gå til din læge igen og bor i Kbh, Århus eller Odense, så har hospitalet en afdeling for sexuelt overførte sygdomme hvor man kan komme anonymt og uden tidsbestilling.

    Og husk nu den lære din krop prøver at fortælle dig: brug kondom HVER gang -også selv om du tager p-piller. Det er kun kondom der beskytter mod sexuelle sygdomme. Gider fyren ikke bruge kondom, så er han ikke det værd.
Log in eller Registrér for at kommentere.