Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

VIRKELIG HÅRDT BRUG FOR HJÆLP

Redigeret 27 september, 2012, 14:05 i Underlivsbetændelse
Hej.
Jeg har virkelig brug for hjælp! Her på det sidste (den sidste uges tid) er det begyndt at klø ualmindeligt meget i mit underliv. Specielt lige omkring skede-hullet. Jeg har undersøgt det lidt, og er fundet frem til at jeg muligvis kan have en form for skedebetændelse, men er ikke sikker. Jeg havde min debut her for ca. 3-5 mdr. siden, men jeg har ikke haft lign. problemer. Hov, og skal nok også lige sige, at det sådanset startede sidst min kæreste og jeg havde sex. Det generer mig virkelig meget.

Jeg spørger her, da det at gå til læge for mig, ikke ligefrem er det foretrukne.
Håber virkelig I kan hjælpe.


Hilsen 17-årig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan godt forstå du ikke bryder dig om at gå til lægen, især hvis det er en mand. Det tror jeg de fleste har svært ved. Man slipper ikke, når først man skal have børn.

    Så måske kan du lige så godt prøve det først som sidst. Men hvor jeg forstår dig.

    Ingen på en debat kan fortælle dig hvad det er, men du kunne jo prøve at købe nogle mælkesyre stikpiller/kapsler til skeden på apoteket. Hvis ikke det hjælper hurtigt bliver du nødt til at opsøge lægen. Tænk, hvis det er noget, der bliver værre og smitter. !!!

    Hvis lægen ikke kan hjælpe må du have henvisning til en gynækolog. Og så kan du vælge en kvinde. Sjovt nok er mænd de mest hensynsfulde.
  • Indstillinger
    Svamp?
    Det kløer vidst rigtig meget,
    Ellers kan det være at det er Klamydia.
Log in eller Registrér for at kommentere.