Hjem Kvinder Underlivsbetændelse

Kraft??!!???

Redigeret 28 september, 2012, 04:22 i Underlivsbetændelse
Hej alle. Jeg er en 15-årig, som lider lidt af et "stort" problem. For ca. En uges tid siden, lagde jeg mærke til at min underliv kløede helt vildt meget. Dernæst, begyndte det at svie. Idag, efter en uges tid siden, finder jeg så ud af, ar der er helt rødt agtigt, så når jeg prøver at "kigge" gøre det helt vildt ondt. Ikke nok med det, finder jeg ud af, at jeg har fået, lidt ala en "bule" ved anusen. Skal rejse på mandag, og vil ikke vise mig, nede i Tyrkiet, det er enormt pinligt. Bør jeg kontakte lægen, og har i noget råd, til hvad det kan være??? Det skal lige siges, at jeg har fået min menstration idag, hvilket er det korrekte tidspunkt. har heller ikke været i seng med nogen førMvh. Den smertefulde pigeR

Kommentarer

  • Mener du om du har kræft. Det tror jeg ikke det er, men måske har du fået en byld. Hvis jeg var dig ville jeg lige gå til lægen. Hellere det end få ulideligt ondt på turen. Hvis ellers du kan få tid hos lægen. Men du kan da spørge og forklare sagen.
  • hvis du barberer dig, så er det røde og kløe sikkert bare pga du har barberet dig, irriteret hud.

    den der "vækst" er nok bare en hæmoride"
  • Jeg tror som heller ikke, det er noget alvorligt, er helt enig med de andre, men nu skal du jo på ferie, og skulle gerne have det rart, så derfor vil jeg da foreslå, at du prøver, om du kan få en tid ved lægen, så du kan få at vide, hvad det er.

    Du skal måske også bade i poolen der nede, og den slags er ikke altid specielt rene, så hvis du har nogle sår kan du - dels smitte andre - dels selv få endnu større problemer p.gr. af de bakterier, der i forvejen er i en sådan pool, så derfor er det ret væsentligt, at du lige får set efter, hvad det er - og måske kommer i behandling med noget salve.
Log in eller Registrér for at kommentere.