Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

prøve noget nyt?

Redigeret 12 marts, 2018, 08:50 i Sexfantasier
Hej.

min kæreste og jeg har prøvet en del inden for sex allerede (jeg er 19). nu mangler vi noget nyt inspiration og det virker som det helt rette sted at spørge. vi har prøvet med analsex, doggiestyle, missionær, let kvælning, blive bidt i halsen, blive bundet til sengen og spisebordet, blindfold. Og nu mangler vi simpelthen noget inspiration til at friske lidt op i sexlivet. Vi har en fantasi sammen om at jeg vil prøve pigesex, og han gerne vil kigge på, og det bliver måske snart ført ud i livet da vi har nogle kontakter. Men vi mangler virkelig noget nyt mellem kun ham og mig. Så hvis i har nogle gode foreslag vil jeg meget gerne høre dem, lige meget hvad det er er det velkommen :)

tak på forhånd.

Kommentarer

  • Prøv at tage kontakt til SMIL. Der er i hvert fald mange ideer at hente.
  • Jeg vil da foreslå dig at google ordet. Det er en sadomasokistisk forening med afdelinger rundt om i landet.

    Og SM, - som det kaldes i folkemunde - behøver ikke være noget med at hænge i en krog i en mørk kælder og blive pisket til blods - bare det du beskriver, I har prøvet, viser at I med stor sandsynlighed vil finde megen inspiration i den verden.

    Så vidt jeg ved, så har man visse besøgsaftner, hvor nysgerrige kan komme og høre mere om, hvad det hele handler om.

    Men - prøv at google emnet.

    Og - i en swingerklub kan man givet også finde en del inspiration.
  • Måske kan det lyde banalt, men prøv at google sex stillinger, gå på biblioteket og tjekke en bog om forskellige sexstillinger.
    Når I har prøvet at udføre nogle af de lidt mere avancerede og er blevet gode til dem, så tilføj sexlegetøj...
    Din kæreste kan også prøve at gnide sine fingre med lidt chili og lege med din mis, det vil helt sikkert varme dig op!
    Man behøver ikke altid at gå i swingerklub og deltage i bunke-sex for at man flytter sig seksuelt ;)

    Håber I får held med det :)

    Knus
    Roselil
  • Redigeret 9 januar, 2019, 11:24
    Jeg vil helt klart foreslå at i skal prøve at tage et kig på forskellige sex legetøjs sider. Jeg har haft stor glæde af (link fjernet, redaktionen) ;-) De har stor udvalg, og de har også en side omkring forskellige former for fetish.

    Jeg håber at i kan finde lige så stor glæde ve siden, som jeg og min mand har haft

    Hilsen Maibrit
  • Redigeret 9 januar, 2019, 11:11

    Hej,

    Jeg har også oplevet nogenlunde det samme i mit parforhold, og det vi gjorde var at udforske sexlegetøjsnuiverset. Vi har i sær været glade for eroti, som har mange forskellige guide og produkter, som gør det super nemt for jer at vælge, hvad i kunne tænke jer at prøve af.
    (Link fjernet, redaktionen)

    Jeg er sikker på, at i vil få gavn af det, og at det vil hjælpe til at styrke jeres parforhold.

    Hav en god dag

    Hilsen Kasper

  • hej jeg havde engang en kæreste som var meget sexuelt nysgerrig, og da jeg selv er det samme var vi et supermatch, jeg har ikke før eller siden haft et så tilfredsstillende sexliv, men alligevel missede vi af og til noget fordi vi ikke turde fortælle direkte hvad vi gerne ville prøve,
    vil undlade detaljer men nøjes med at kommentere vores forsøg med 3kant sex,
    min veninde foreslog engang at hendes veninde skulle deltage men vi forsømte at planlægge seancen i detaljer, og det gik derfor ikke så godt som ønsket,
    jeg tænkte at veninden som skulle deltage nok var nervøs, og jeg tænkte derfor at det var en god ide at få hende tændt fra start, så jeg gik i gang med at slikke hende som det første,
    desværre opfattede min kæreste det som om jeg var mere interesseret i veninden, og hun blev derfor jaloux og gik sin vej, så det blev ikke til mere end det,
    og jeg måtte løbe efter hende og forklare sagens rette sammenhæng, vi prøvede så igen med en anden veninde og denne gang var forløbet aftalt i store træk og derfor blev det en succes,
    moralen er at det er godt at tale om hvad man tænker på at man gerne vil prøve,
    og så er det lige meget hvor kinky det er, måske er interessen fælles og så er der jo ikke noget som er for kinky

  • Redigeret 5 december, 2022, 14:44

    https://victoriamilan.com er en af de førende adult dating-serviceudbydere.

Log in eller Registrér for at kommentere.