Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Krum penis

Redigeret 12 december, 2016, 03:08 i Åben debat for mænd
Jeg er jomfru og lidt bekymret.. Min penis er krum. Omkring 45 grader ned ad (har ikke målt). Og jeg ved ikke om det er et problem?

Vil jeg være i stand til at dyrke sex?

Jeg er ret genert omkring dette emne. Og vil nødigt snakke med mine forældre om det. Med mindre jeg har brug for hjælp.

Håber i kan hjælpe mig herinde
«134

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har samme problem. Min er endda meget krum. Nok værre end din - jeg synes i hvert fald min er slem!

    Jeg har ingen problemer med at dyrke sex. Jeg havde dog nøjagtig samme frygt som dig.

    Men det er bare med at forsøge sig ad :-)

    Hvor gammel er du?

    Væsel
  • Indstillinger
    Hej jeg er selv blever opereret for en krummerik for nogle få år siden, har du og ikke haft en kæreste siden, og jeg tvivler på om den vil virke fordi jeg synes stadigvæk at den krummer ned af, og jeg kan mærke syningen inde i den. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad siger piger til det? Og kan ikke lige finde ud af om det kan lade sig gøre. Jeg har nemlig lige fået en kæreste og bekymre mig meget om det kan lade sig gøre? Væsel du lyder som en det kunne give et godt råd.
  • Indstillinger
    Nu er det over et år siden, Væsel var inde med sit indlæg, så sandsynligheden for, at han ser det sidste indlæg er måske begrænset.

    Du vil gerne vide, hvad pigerne mener? Må en aldeles voksen kvinde, der har prøvet ”før og efter” svare??

    Min mand blev opereret for en krummerik for 1½ år siden, og nej, den er ikke blevet totalt lige, men bestemt helt ”anvendelig” igen. Det var nogle temmelig akavede stillinger, vi måtte tage i brug før operationen. Det er korrekt, at jeg godt kan mærke knuden, men den har absolut ingen betydning, og jeg kan ikke mærke den (altså knuden! ), når han er oppe i mig. Det har absolut været en fordel for vores sexliv, at han fik foretaget operationen, men efterfølgende har der været problem med at hans forhud er blevet for stor, og faktisk lige netop i dag har han været til forundersøgelse med henblik på at få gjort noget ved det, da det – ikke har påvirket mig – men bestemt har påvirket hans følsomhed, og dermed også hans lyst, så det glæder vi os da begge til at få ordnet.

    Når man bliver opereret for krummerik må man aflevere en cm eller to – det er derfor forhuden nu er for stor, og nej, jeg kan ikke sige, at det overhovedet har påvirket mig, at den nu er de par cm kortere, det har nemlig overhovedet ingen betydning – i hvert fald ikke for vores sexliv.

    Men summa summarum; hvis man har en krummerik, der er så voldsom, at det er vanskeligt – eller måske endda helt umuligt – at gennemføre samleje, så er det kun en fordel at få gjort noget ved det – også for kvinden. Jeg har ikke noget at beklage mig over, så klø du bare på med din veninde - god fornøjelse.
  • Indstillinger
    Hej Lotte123
    Tak for du ville svare. Det er nemlig et område jeg er meget nervøs om. Jeg er jo opereret og skal finde ud om jeg kan nu. Det du mener er at jeg bare skal hoppe ud i det? Jeg tænker bare på at hvis jeg ikke kan, det vil være meget pinling. Hvad siger i piger når i ser sådan en, bliver i skræmt, eller tager som det nu er? Jeg vil jo ikke skræmme min nye kæreste, men jeg skal nok bare hoppe ud i det, og se om det ikke går.
  • Indstillinger
    Det må du lige undskylde. Jeg er da gået ud fra som helt givet, at du naturligvis har fortalt din kæreste, at du er blevet opereret.

    Du har fået en kæreste, I har øjensynligt kendt hinanden et stykke tid uden at have haft sex. Det tyder på, at det altså ikke er et helt tilfældigt seksuelt bekendtskab, du lige har mødt til en engangsaffære?

    Hvis I vil noget med hinanden, så bør det være fuldstændig naturligt, at I også taler sammen og fortæller hvem, I hver især er og hvad der er sket af væsentlige ting i jeres liv. Det er da den eneste måde at lære hinanden at kende på.

    Jeg synes helt klart, at du selvfølgelig skal fortælle kæresten, at du har fået denne operation og hvorfor, du har fået den. Og der er da heller ikke noget som helst forgjort i, at du også fortæller hende, at du er lidt nervøs for hvordan og hvorledes.

    Dette har intet at gøre med, om du kan eller ikke kan - for selvfølgelig kan du det, men det er måske ikke helt fremmende for forløbet hvis hun midt i det ophidsede øjeblik får hånden omkring den og så først der begynder at spørge dig om, hvad det er for en knude du har der. Er det ikke det mest tåbelige øjeblik at skulle til at fortælle om din operation?

    Nej, det har du gjort inden - stille og roligt - og så er det problem ude af verden.

    At min mand efterfølgende har fået et problem med for stor forhud, betyder jo ikke, at du også får det problem.

    Du spørger, hvad piger siger til det, hvis de ser "sådan en". Kære ven - jeg tror sådan set ikke, der findes en eneste penis er er ret som en lineal. De bøjer alle lidt den ene eller den anden vej - op eller ned. Sådan er det. Og så er sex jo ikke kun "frem og tilbage" - det kan alle finde ud af. Nej, det er måden du og I kæler med hinanden på, der betyder noget, og hvis du er en sød og dejlig fyr, der er opmærksom på, hvad din kæreste godt kan lide og øver dig i at kæle for hende, så er det altså fuldstændigt ligegyldigt, om den er lidt skæv.
  • Indstillinger
    Hej igen
    Ja jeg har fortalt det til hende, og hun opfattede det ikke som nogen problem, bare jeg er vild med hende.
    Jeg forstår så bare ikke at det vil blive ved med at være et problem for mig, om det er fordi den den stadigvæk peger nedad. Og det er begyndt at påvirke erektionen også, men jeg burde jo være glad for at hun tager det sådan. Men mon ikke at at jeg tænker for meget på det påvirker erektionen engang imellem.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig er du nervøs. Du har, så vidt jeg forstår, ikke haft sex i flere år og altså heller ikke efter din operation.

    Det vil enhver da være noget nervøs over, og man kan jo desværre ikke "bare lige" holde op med at bekymre sig.

    Nu er du så heldig, at du øjensynligt har en rigtig sød og dejlig kæreste, så derfor vil jeg foreslå, at du også taler med hende om den bekymring, hvis du ikke allerede har gjort det, og så aftaler I at I hygger og kæler, men at det ikke skal ende med samleje - det er helt forbudt. I bruger hænder og mund - hvad I nu godt kan lide, og hvis "han" bliver bange og falder sammen - så kan du godt kæle videre for hende. Så kan det jo godt være "han" bliver nysgerrig igen og vil være med efter en pause.

    Du skal dog arbejde med, at det ikke er din penis, der er noget i vejen med - det hele foregår mellem dine ører, og du skal øve dig i at slappe af, og en metode, hvor det altså på forhånd ikke forventes, at "han" absolut skal indenfor, vil givet få dig til at slappe af. Fordelen ved metoden er, at din kæreste så på forhånd ved, at "frem og tilbage" bliver der ikke noget af i denne omgang. Det vil fratage dig en angst for, om "han" nu kan eller ej - for det skal "han" ikke.

    Det vigtigste i hele verden, er altså at I taler om din bekymring og handler ud fra det.

    Held og lykke - meld gerne tilbage om metoden har haft den ønskede virkning.
  • Indstillinger
    Hej alle.

    Nu er jeg en kvinde på 26 år, og på mine egne vegne ville jeg aldrig vælge dig fra på grund af din penis.

    Du har helt sikkert så mange andre rigtig gode kvaliteter som betyder så meget mere for et forhold. Men alfa og omega er kommunikation, så du også får noget positivt ud af dit sex liv.

    Jeg kan virkelig godt forstå din nervøsitet men kvinder vægter samvær og nærhed højere end selve agten. husk det og så hvis det ikke lige lykkedes første gang så fokuser på nærheden om omsorgen for hinanden indtil du er tryk ved hende :)

    Jeg har selv det samme problem med mit livs kærlighed, at han er så nervøs.. at den falder sammen og det påvirker ham i en rigtig negativ retning - da han har den indgroede opfattelse af mænd skal præstere hele tiden.

    Det gør mig ikke noget, jeg vil aldrig vælge ham fra af den årsag (han har os en krumme yderst ved penishovedet så den vender ned af)., ja det er da ikke det nemmeste men det er da ikke noget som skal forhindre ham og mig i at nyde hinanden.

    så på med vanten :)

    Jeg elsker min krummerik overalt på jorden :) fordi den sidder på ham som jeg elsker og forguder.

    De bedste hilsener.
    Rumle
  • Indstillinger
    Min krummer 25 grader mod venstre, og det har været et ret stort problem for mig. Ingen kvinde har dog nogensinde kommenteret min penis negativt. I dag er jeg godt gift og tænker ikke så meget over problemet.
    Hvis jeg var 16 år, ville jeg sørge for at onanere ofte og hvergang indlede med 3-5 minutters udretnings-massage af den erigerede penis. Jeg har på nettet set, at man med ihærdig penisgymnastik kan få en meget større penis, og det burde kunne lade sig gøre, at rette kalorius lidt op med samme teknik.
    Se om massagen ikke giver resultater, og hold en pause hvis du får ondt i den.
  • Indstillinger
    Hejsa.. Ved ikke om det måske kan hjælpe nogle af jer, men min kæreste er gået i gang med at prøve en penis-udstrækker, eller hvad det hedder :) Den skulle kunne give gode resultater, uden at man skal opereres..
    kan købes her www.krummerik.dk
    Jeg ved ikke om det virker, men det er da måske et forsøg værd ;)
    Vh Sanne
Log in eller Registrér for at kommentere.