Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Svie efter udløsning

1234568

Kommentarer

  • Peter ser det ud i dit tilfælde bare stoppe med at drikke.
  • Hej alle.

    Jeg tror, jeg har et svar og måske endda løsningen.

    Jeg har haft samme problem, som de fleste beskriver, i 30 år. Det startede før min seksuelle debut så har intet at gøre med kønssygdomme.

    Symptomerne, der som regel opstår 5-10 minutter efter udløsning ved onani, er:

    * Svie, irritation i urinrøret helt oppe ved penishovedet.
    * Trang til at tisse hver 3-4 minutter. At tisse lindrer svien.
    * Følelse af rastløshed og irritation.

    Symptomerne forsvinder efter cirka 30-40 minutter.

    Kort fortalt tror jeg, det skyldes at orgasmen ikke har fået lov at blive helt færdig. Her vil jeg forklare min teori:

    Det opstod ofte, da jeg var yngre. Når jeg onanerede, stoppede jeg med at massere penishovedet næsten lige efter udløsningen. Men jeg tror ikke, at muskelsammentrækningerne og dermed orgasmen var helt færdige, og derved efterlod jeg musklerne i en utilfredsstillet tilstand, som kunne vare i 30 minutter. Jeg tror denne tilstand bevirker, at musklerne ligger og bevæger sig svagt og ikke kan falde til ro.

    Prøv at placere pegefingeren og langefingeren og tryk let ind lige bag pungen og før anus næste gang, du onanerer. Du kan tydeligt mærke musklen som pumper, når udløsningen kommer. Bliv nu ved med at massere penishovedet efter udløsningen. Du kan mærke, at musklen bliver ved med at pumpe, svagere og svagere. Fortsæt med at massere indtil sammentrækningerne er helt væk - det kan godt tage i hvert fald et minut. Hvis jeg gør det, så får jeg meget sjældent den ubehagelige svien.

    Det er min helt egen teori, opbygget gennem 30 års hårdt arbejde :-) Men det virker. Grunden til, at jeg tror, det er en ufærdig orgasme, er, at jeg ofte kan onanere og få udløsning igen, hvis svien opstår, og det kan jeg ikke normalt. Som regel er udløsningen meget lindrende og tilfredsstillende og kan også stoppe svien, hvis jeg bliver ved med at massere. Problemet opstår i øvrigt som regel hvis jeg onanerer hurtigt eller hurtigt får udløsning i modsætning til ved samleje, som (for mig) går meget langsommere.

    Håber, det kan hjælpe nogen.
  • Hej allesammen
    Jeg har noget alla samme problem efter jeg har onaneret så begynder det at svie i måske 1-2 minutter og sådan gør det måske 7 gange om dagen også selv om jeg ikke onanere så nogle gange kommer svien og når jeg så tjekker er mit pik hoved vådt alså jeg tror det måske kunne være en smule tis men det lugter overhovedet ikke som tis plus jeg syntes det svier lidt når jeg tisser
    Jeg er 15 år og rimelig bekymret for om det måske er noget alvorligt

    Håber nogle enten har en løsning på det eller ved hvad det kan være

    Tak på forhånd
  • Efter den her klub gar kørt i 6 år melder jeg mig ind:).
    Er i samme båd og aner ikke hvad det skyldtes, men byder gerne ind med min teori og erfaring.
    Erfaring: Det opstår ALTID efter udløsning, MEN kun hvis jeg har Været tissetrængende før udløsningen. Derfor sørger jeg altid for at sperme på tom blærer. Oplever tit at problemet kommer hvis jeg glemmer det eller bliver grebet af stemningen som man siger.
    Teori: prøv at tage et skud ned i noget vand.. pludselig bliver sæden til noget udefinerbart med en konsustens nærmest som en halvhårdkogt æggehvide. Tror simpelthen at der er tale og rester af sperm der får den konsistens når den kommer i kontakt med urinen i røret og på den måde "fylder" mere på sin vej ud og derfor overbelaster urinrøret.. MEN aner det ikke og undrer mig over der ikke er nogle officielle forklaringer. We put a man on the moon for christ sake!
  • MthMth
    Redigeret 15 maj, 2018, 21:26

    Hej ALLE

    Har samme problem...

    Præcis som beskrevet. Det har for mig intet med væskemangel at gøre dog.

    Det sker både efter samleje og onani.

    Det kommer i perioder, nogle uger er der intet om så penis er rødglødend...

    Og andre uger er en hurtig spiller nok...

    Jeg har dog 2 tricks til at stoppe smerten!

    Trick nummer 1.

    nedkøl penis, jeg gør det typisk med kold vand efterfulgt at kold luft.

    Trick nummer 2.

    gå i bad. Af en eller anden grund lindres smerten meget af et bad og varigheden nedsættes markant for mig! Tager ofte et bad på 10-20 min også er det lindret så meget at jeg kan slappe af og tænke på noget andet!

    Mit stopper dog sjældent efter 45 min hvis ikke jeg gør en af delene og til sidst føles det som om min pik brander!

    Jeg har ingen kønssygdomme og lægen siger det skyldes en rift eller slid, men der er ingen sammenhæng mellem det...

    Vil være lykkelig for en diagnose!!!!

  • Hej igen, jeg tror at jeg har fundet grunden til svien (I nogens tilfælde)
    Jeg læste det her på en side jeg fandt på en Google søgning:
    "A burning sensation after masturbation felt by most individuals is the result of poor techniques being used. Naturally, masturbation is not highly discussed or taught so individuals will tend to try out anything, using any technique that they can think of. Generally if the tip of the penis is stimulated for far too long and with the application of force, the chances of penis burns increase significantly. After ejaculation, the individual will feel a burning sensation in the tip of the penis. However, as soon as they pee, the burning sensation will subside. There may be an urge to pee again but this results in nothing more than a few drops of pee. This collection of pee should be discharged as soon as possible and the genital region should be washed after that. The burning sensation will disappear and will not reappear unless you masturbate too vigorously again"

    Udover det, så læste jeg noget med at man ikke må presse for meget på penishovedet, da det skader noget indeni og er meget følsomt, så der ligesom kommer en rift, som får det til at svie når man tisser.
    Håber nogen kan bruge det til noget.

  • Hej

    Tror der er en sammenhæng med enten sædrester eller urenheder i urinrøret, som blokere eller løber tilbage, da jeg kun oplever det når jeg ligger på ryggen, og bliver liggende efter udløsning. Både ved onani og samleje.

  • Uden T have læst det hele så ser det helt normalt ruinere trang kort efter et samleje. Det er bare fordi dine urin veje lige skal "renses" for sædrester som er mere tyktflydende end alm tis.

  • Og også at det kan svie lidt. Mekke slemt

  • Meget brugbare svar!

    Skriver om sexdating i min fritid

Log in eller Registrér for at kommentere.