Hjem Hjerne og nervesystem Åben debat om hjernen

Er i en drøm?!?

Redigeret 10 november, 2016, 13:35 i Åben debat om hjernen
Hej Netdoktor

I omkring et par måneder har jeg haft det MEGA underligt!!! Som om alt det jeg oplever er en drøm, jeg har ikke været mig selv og min hukommelse er også svækket en smule.

Oven i det har jeg haft en konstant slags flimmer for øjnene, været rigtig træt og har hovedpine flere gange om dagen.

Jeg har været til læge og til en slags undersøgelse, men alt så ud til at være fint.
Har fået taget omkring 6 blodprøver, som jeg får svar på om en uges tid.

Min største frygt er bare at der ikke er nogen der finder ud af hvad der er galt med mig.

Hver dag føles virkelig som et helved for mig!

Er der nogen der ved hvad det er, eller nogen der har oplevet noget ligende?

På forhand tak!

Kommentarer

  • Hej o1freede :)
    Jeg har præcis de samme lignede symptomer, at det føles somom at man ikke er en del af sin egen krop længere, på en eller anden underlig måde?

    - Ved godt det er en del tid siden du har skrevet indlægget, men ville høre om du havde fået noget nyt afvide om din tilstand?
    Jeg står pt. på venteliste til en neurolog, da min læge mener at det kan være noget i min hjerne som får mig til at få det sådan her.

    Håber at du har fået det bedre ihvertfald.

    De varmeste hilsner Linnea
  • Hej Linnea.

    Min hjerne er blevet scannet, og jeg er blevet undersøgt så meget som man nu kan, og jeg har stadigvæk ikke fundet ud af noget :(.

    Har du været ved neurolog, og i så fald var der noget galt? :)
  • Hey igen! :)
    Har du det stadig dårligt, og hvor længe har det egentlig stået på?
    Ærgeligt, at de ikke fandt noget, men alligevel er det jo også meget godt at det ikke var det, så kan du da udelukke det.

    Jeg har ikke været til neurolog endnu nej, har en aftale her den d. 12 november, så nu må vi se hvad de siger til det..
    har du også synsforstyrrelser, sådan at dit syn er sløret eller som om at du ikke kan fokusere ordentligt?

    Håber ihvertfald at du finder ud af hvad der er galt, det er forfærdeligt at rende rundt og have det sådan.
  • Hej.

    Gammel annonce og jeg håber i har fundet ud af hvad der var galt.

    Jeg er selv begyndt at føle som i beskriver og lægerne kan ikke rigtig finde noget.

    Jeg har været til neurolog som udelukkede hjernesygdomme.

    Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

    Vh

    Bo
  • Der kan være mange årsager f.eks. giftstoffer og tungmetaller som ophober sig i kroppen. Det kan være aluminium fra gryder og fisk, pesticider, medicin.

    Jeg læste om en kvinde som blev syg hver gang familien kom hjem fra ferie.

    Det viste sig at manden sprøjtede guldtæpperne og huset mod insekter inden de tog på ferie.
Log in eller Registrér for at kommentere.