Hjem Muskler, led og knogler Rygsmerter

Ondt i ryg og mave...

Redigeret 27 november, 2015, 02:04 i Rygsmerter
Hej...

Jeg vil høre om der er noget her der samtidig med ondt i ryggen også har ondt i maven..

Grunden er den at jeg har galdesten, men lægen som skulle operere mig synes ikke rigtig det kunne passe at jeg havde så mange galdestensanfald som jeg har og mente det kunne skyldes noget i min ryg..så operationen er udsat et par måneder.

Men jeg er ved at blive småskør at smerter som altid er i min ryg og været det i mange år...har fibromyalig.... og så nu også de voldsomme smerter i maven...

Venlig hilsen Susanne 52

Kommentarer

  • Hej Susanne

    Hvordan er dine smerter i maven?

    Jeg var for en del år siden indlagt til observation for blindtarmsbetændelse - havde meget kraftige smerter i højre side af maven, men heldigvis var der en læge, der ved at undersøge min ryg kunne se, at smerterne kom derfra.
    Siden har jeg jævnligt haft disse smerter, men nu ved jeg, at det 'bare' er ryggen...
    Har efterfølgende fået en stivgørende operation i ryg, men problemet er der fortsat.

    Såvist jeg forstod, så drejer det sig om nogle muskelsmerter, der forplanter sig til maven, men ved jo ikke om det er på samme måde du oplever det. I mit tilfælde føles det fuldstændig som om smerterne rent faktisk sidder i maven.

    Måske du kan spørge din læge om nærmere forklaring

    Held og lykke med det!

    Vh
    Kermit
  • Hej folkens, jeg skriver angående en veninde, som har ondt i siden af maven og ryggen på samme tid og kan ikke rigtig finde ud af hvad det er...

    Ved i noget om det? :(
  • Jeg synes, hun skal prøve et syreneutraliserende middel, f.eks. Balancid
  • Hej

    Jeg har ondt i højre side af maven og i ryggen. Har lige fået tjekket mine organer og der er ikke noget galt der. (Ultralyd, blodprøver og koloskopi) Tror derfor at det er ryggen som er problemet, selv om smerterne er størst i højre side af maven.

    Hilsen
    Mand, 40 år.
  • Du kan sagtens have bøvl med fordøjelsen selvom der ikke er noget at se i div. prøver og undersøgelser.
    I højre side af maven sidder den opadgående del af tyktarmen.

    Tænk lidt over din fordøjelse, om du f.eks. har forstoppelse, eller tendens til dette.
Log in eller Registrér for at kommentere.