Hjem Mænd Åben debat for mænd

Penis bløder

Redigeret 12 december, 2017, 09:54 i Åben debat for mænd
Hej.
Jeg er en dreng på 17 år som har fundet mig en dejlig kæreste.
Forholdet er forholdsvis ungt endnu, og vi har kun haft samleje få gange indtil videre.

Den ene gang under samleje kunne jeg mærke at det gjorde ondt på undersiden af penis, lige før penishovedet. hvor forhuden starter. Jeg tænkte ikke videre over det, men efter samlejet gik jeg ud på toilettet og kunne se at der kom blod fra stedet. Jeg håbede på at det ville hele i løbet af nogle dage, hvis jeg ikke ornanerede eller havde sex, og præcis. Det helede igen.
Men i går havde vi igen samleje, og der mærker jeg at det igen gør ondt. Om morgenen opdager jeg så at jeg har blod under forhuden og igen har fået en blødning.

Jeg vil høre om dette er sket for andre, og hvad der egentlig er sket. Der er ekstremt irriterende for ikke at sige smertefuldt når jeg trækker forhuden tilbage, så jeg vil gerne høre fra nogen der kan komme med en forklaring på det?
Sex er bare ikke så godt som det burde være, når det bløder fra penis.

Mvh.
En fortvivlet ung fyr

Kommentarer

  • Hej.
    En penis-streng kan være for stram. Det kan gøre ondt og bløde, hvis den sprænges. Det heler selv. Sker det tit kan der dannes arvæv, i det tilfælde må du søge læge. Så skal der en lille operation til.
    Hellere det end der dannes arvæv, ikke.
    Venlig hilsen.
  • Hej.
    Jeg er en ung dreng på 12 år. Idag da jeg onanerede, begyndte det at bløde fra mit urinrør, og det gjorde mega ondt. Da jeg så det, så jeg også at jeg fik røde knopper på mit penishoved. Det varede i 3 min. før det gik væk.

    Ved ikke hvad det var.
  • Hej jetter en dreng på 12 og mit penishoved gjort lige plyslig ondt jeg kiggede hvad det var og så, så jeg at jeg har fået en revne i penishoved og det bløder hvad gøre jeg
  • Det er sikkert ikke noget særligt, dog kan sådan noget ikke vurderes på et debatforum.

    Du er kun 12 år og alt, alt for ung til at skulle gå alene og bekymre dig om den slags ting.

    Derfor bør du lige tale med din mor eller far om det her, og det er ikke spor anderledes, fordi det er din tissemand, end det ville være, hvis det var et sår i din næse.

    Din tissemand er en lige så naturlig del af dig, og det bør/skal være lige så naturligt lige at spørge en voksen til råds, hvis man får problemer der.

    Så fortæl, at du pludselig fik ondt, kiggede efter, og opdagede en revne, der bløder/blødte og spørg så, hvad du skal gøre.
  • Hejsa.
    Jeg 15 år.
    Min tisser begyndte idag at bløde og gør det stadig, det ligner min forhud er flækket agtig, kan ikke mærke det, men det bløder hele tiden.
    Hvad skal jeg gøre?
  • Du spørger om, hvad du skal gøre.

    Jeg foreslår, at du læser denne debat, som du har ulejliget dig med at finde frem.

    Finder det lidt sjovt, at man hægter sig på en debat - uden i øvrigt at læse den først.
  • Hey idag spring min penis-steng og det bløder hvad skal jeg gør
  • Hej. Jeg er 17 år Gamle. da jeg onanerede så kunne jeg mærke at det gjorte ondt og blødte. Jeg er lidt bange hvad der er sket. Men er der noget at være bange for?

Log in eller Registrér for at kommentere.